Minőségjavításba burkolt áremelés

Posted on 2008. november 21. Szerző:

0


Hónap vége fele mindenkit elözönlenek a számlák, így a többi között én is készhezvettem az internetelőfizetésem számláját.

Első meglepetés: 40 lejt számáláztak, a szokásos 35 helyett.

Második meglepetés: a számla alján felhívták figyelmem a szolgáltatás mínőségjavítása által indokolt áremelésre, miközben elmagyarázzák, hogy a minőségjavítás alatt az adatátviteli sebesség dulájára való növelését értik. Ugyanakkor arról is szólnak, hogy ha nekem nem tetszik a változtatás, akkor csakis írásban, kérés ellenében és csakis november 30-ig bezárólag kérhetem számomra az eredeti bérlet díj és adatátviteli sebesség megtartását.

Harmadik meglepetés: az első két meglepetés egy olyan szerződésre vonatkozik, amely kimondja, hogy én nekik 35 lejt fogok fizetni, és hogy az esetleges áremelésekről a gyakorlatba ültetés előtt tájékoztatnak, és nekem jogomban áll azt elfogadni vagy a szerződést felbontani.

Negyedik meglepetés: a magyarázkodások a cég székhelyén.

Számomra teljesen abszurd, hogy anélkül változtatják meg az adatátvitelis sebességet, hogy előzőleg engem erről tájékoztatnának. Aztán meg szép sunyiba a számlát is kiküldik.Nem véletlenül úgy kellett volna az egész történjen, hogy felajánlják az újabb fajta bérleteket, és ha akarok bérletet változtatok, ha nem akarok akkor meg nem?

Lehet túl sokat elvárok egy balkáni EUország egyszerű internet szolgáltatójától.

Reklámok
Posted in: Modernizáció