Mi értelme az MPP-nek?

Posted on 2008. december 08. Szerző:

10


A mai Szabadság hasábjain merült fel a címben lévő kérdés. Szóval: van bármi értelme már az MPP-nek?

Markó Béla nem tudja, mi értelme van még a Magyar Polgári Párt (MPP) létezésének, tekintettel a választásokon elért eredményeikre – jelentette ki az RMDSZ elnöke szombati marosvásárhelyi sajtótájékoztatóján. Markó kifejtette, elemezniük kellene a polgáriaknak bukásuk okait, azzal a „paradox és abszurd” döntésükkel ugyanis, hogy függetleneket támogatnak a parlamenti választásokon, nagyon alacsony szavazat-számot értek el.

„Én már felhívtam az MPP-s kollégák figyelmét, hogy vonják le a következtetéseket, elemezzék a helyzetet. Nem hogy sikerük nem volt, alig kaptak néhány százalék szavazatot. Az én választókörzetemben az »ellenfelem« mintegy tizedét kapta meg a rám adott szavazatoknak, de az MPP által támogatott többi független jelölt esetében is ugyanez a helyzet. Ekkora sikertelenség után elemezni kell a helyzetet, én felkértem őket, hogy jöjjenek vissza az RMDSZ-be, és dolgozzunk együtt”, idézi a Mediafax Markó Bélát.

„Nem azt akarom sugallni, hogy feloszlassák magukat, de látom, hogy pártként nem érték el céljukat, nem tudom tehát, hogy mi értelme lenne még ennek a pártnak” – válaszolta Markó arra a kérdésre, hogy úgy gondolja-e, az MPP-nek meg kellene szűnnie.

http://www.szabadsag.ro/szabadsag/servlet/szabadsag/template/article,PArticleScreen.vm/id/18642

Reklámok
Posted in: MPP, Nemzetsiratás